Home » , , , , , » Vad döljer du för mig? (2016) Ladda Ner Hela

Vad döljer du för mig? (2016) Ladda Ner Hela

fullständig strömning Vad döljer du för mig? i högsta kvalitet. spela strömmande Vad döljer du för mig? i bästa look videoformat. titta hela filmen Vad döljer du för mig? i högkvalitativ video. online streaming Vad döljer du för mig? i bästa videoformat. fullständig film streaming Vad döljer du för mig? i hd-format.


du kan se en komplett beskrivning av Vad döljer du för mig? nedan:
  • Originaltitel : Perfetti sconosciuti
  • Film titel i ditt land : Vad döljer du för mig?
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Komedi, Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-02-11
  • Företag av film : Lotus Production,
  • Länder film : Italy,
  • Språk film : Italiano,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.8
  • Youtube ID för filmen : -lOUnBsjGuY
  • Översättning av film : EN,EL,IT,RU,ZH,ES,FR,UK,NL,PL,SR,PT,ZH,TR,HU,HE,DE,CS,BG,SV,
  • Maska av film :Benedetta Porcaroli (Sofia), Kasia Smutniak (Eva), Valerio Mastandrea (Lele), Anna Foglietta (Carlotta), Edoardo Leo (Cosimo), Giuseppe Battiston (Peppe), Alba Rohrwacher (Bianca), Marco Giallini (Rocco)

4901306

Vad döljer du för mig? är rätt film tillhandahålls av Lotus Production, som har en beskrivning av filmen är "En varm sommarkväll samlas ett antal par och singlar för att avnjuta en god middag tillsammans. De har känt varandra i åratal och borde veta det mesta om varandra. Men gör de verkligen det? Plötsligt får en av dem idén att testa ett socialt experiment. De ska alla lägga upp sina mobiltelefoner på bordet, varefter alla får ta del av samtliga samtal och sms som dyker upp under kvällen! Efter livliga diskussioner går slutligen alla med på att delta i leken, som snart visar sig bli en vådlig rysk roulette med deras egna hemligheter som högsta insats. Det blir en kväll som ingen av dem någonsin kommer att glömma.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

tillbaka när jag först lärde sig om den här filmen är jag inte helt säker om jag liksom de flesta idé eller ingen. Efter att ha sett det Jag kan använda så att de kan säga som jag i allmänhet verkligen uppskattar. Jag rekommenderar definitivt den här filmen för dem som att den genre Komedi, Drama, . som möjligt titta på den utan kostnad bara klick lämna och registrera, du kan tänkas titta ett enormt antal senaste filmtitlar för gratis.

... spela film Vad döljer du för mig? i hög kvalitet 1080p ....




Producer : Marco Giannoni, Screenplay : Paolo Costella, Director of Photography : Fabrizio Lucci, Director : Paolo Genovese, Screenplay : Filippo Bologna, Screenplay : Rolando Ravello, Production Design : Chiara Balducci, Editor : Consuelo Catucci, Costume Design : Camilla Giuliani, Original Music Composer : Maurizio Filardo, Screenplay : Paola Mammini, Producer : Marco Belardi, Screenplay : Paolo Genovese
självklart, nu du kan titta på film förbunden med Vad döljer du för mig? 100% längd och har den ansluta till detta film Vad döljer du för mig? i högupplöst format.


Tags:

You've just seen the movie categories Action / Drama / Historisk / Komedi / Krig / Science Fiction titled Vad döljer du för mig? (2016) Ladda Ner Hela. You can bookmark this page with the URL https://bradramafilmerna.blogspot.com/2016/05/vad-doljer-du-for-mig-2016-ladda-ner.html. Thank you!
Vad döljer du för mig? (2016) Ladda Ner Hela 910109.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Bra Drama Filmerna - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger